KÄMPA

Idag fick jag kämpa som tusan. Var ut och tränade fast jag var totalt omotivert och det ger jag mig själv en stor klapp på axeln för. Jag till och med puschade mig så långt att jag började springa. Å se på tusan. Jag orkade springa runt det lilla tjärnet. Det är inte så väldigt långt men har ju inte orkat det tidigare. Så super glad för det är jag. Så då blir man ju lite extra taggad och motiverad för vad man håller på med. Sprang en kort bit till ett tag efter det och då började jag få väldigt ont i benen. Jag får så ont på sidan utav smalbenen. Men trots detta så joggade jag halva biten utav en av de långa villa gatorna, sen var jag tvungen att ge upp. Jag har så ont och jag fick halta hem för jag kunde verkligen inte gå. Så nu sitter jag här med världens smärtor i benen och svär över mina skor. På måndag SKA jag köpa nya skor som är bättre anpassade vare sig min plånbok vill eller ej.

En annan glad nyhet är att jag skaffat en väska man fäster på armen som man har mp3 spelaren i samt nya hörlurar. Bara för träningens skull. Super skönt och nu har jag ju fått testa och det fungerade fint fint de. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback