Dagens matlista!

Frukost: En brödskiva med philladelfia ost (som för övrigt innehåller hela 38 g mindre kolhydrater än leverpastejen vi har på jobbet. Trodde aldrig att det var knappt 3g per 100 g i en sådan typ av ost)
Lunch: En mindre portion av en club sandwich med sallad och bacon. Tyvärr med vitt bröd.
Middag/kvällsmat: Tomatsoppa och två skivor bröd med leverpastej som har under 1 g kolhydrater per 100 g. Det gäller att leta. + gurka.
Kvällsnacks: Popkorn. Dock inte ens poppat dem i skrivandets stund. :P

Sen som jag skrev tidgare så har jag syndat en del också genom att äta några godisbitar och smakat på bland andat olika glasyrer och så.

Jag måste försöka komma på något bra mellan mål jag kan ta någon timme efter Lunch för jag blir så sjukt sötsugen då.


Tomatsoppa toppad med sesamfrön, två brödskivor med leverpastej och gurka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback