Din jävla fuskare!

Just nu sitter jag här mer eller mindre halvförbannad på mig själv. Nyligen varit ute på träning men avbröt efter ca 20 minuter. Vafan. Hade bara gått halva sträckan och hade en 20 minuters väg kvar. Men jag var mer eller mindre tvungen men jag hatar mig själv ändå just nu. Det började med att luften är så otroligt kvav och det känns som att det inte finns en uns syre kvar i luften. Åska på g antar jag. Men jag kämpade på. När jag kom in på sista biten innan jag skulle komma in på del två av min väg så började jag känna mig yr, svag och illamående. Jag tänkte fortsätta kämpa men när min syn blev knasig då gav jag upp och gick hem.

Jag började se konstigt. Eller nej, det snarare kändes konstigt att se. Ex. jag tittar på ett träd och vänder sedan blicken till ett annat träd så kändes det som att jag fortfarande hade blicken på första trädet fast jag såg det andra. Jag vet inte hur jag ska förklara men det kännes nästan lite som att mina ögon var lite halvfulla. Därför tro jag att jag blev att må illa. Sen kände jag mig krasslig igår så det kanske beror på det.

Vad vet jag. Hoppas bara på att det ska åska snart så luften blir renare. Då kanske jag ger mig ut i kväll i stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback