När man går i motvind!

Idag har varit en sådan där jobbig dag där allt runt omkring en är alldeles för frestande och man har syndat en del. Dock så har jag lyckats hålla mig emot alla muffisen och wienebröden som härjar om kring mig på dagarna. Men när jag bakade så smakade man ju lite på glasyren för att se så den smakade okej samt några av de nya chokladerna som kommit in. Det är viktigt att veta vad man säljer smakar. Så det har varit tungt och det känns som att jag gått 2 steg bakåt. Så även om jag inte behöver planerar jag ändå att bege mig ut på träning idag med fast jag helst skulle vilja vila mina ben. Även ledig i morgon så ska ut då också har jag tänkt. Svårast att komma ut när man är ledig har jag upptäckt.

Herregud hur ska jag klara detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback