Så stolt över mig själv!

Guldstjärna i kanten till mig. :D Jag är sjukt trött och sliten efter att ha jobbat varje dag i ett par veckor utan ledigt men ändå så lyckades jag ta mig ut på veckans 5:de träning trots stora känslomässiga motgångar. När jag väl lyckades slita mig från datorn och började byta om så försökte jag att inte tänka på något alls för jag visste att kom jag på en rimlig ursäkt då skulle jag aldrig ta mig ut. Det var tungt att gå i dag men ändå så la jag på ännu en bit på vägen så nu är jag uppe i 40 minuter + att jag avslutar med en utav stans brantaste backar som definitivt drog de sista krafterna ur mig. Jag vill ut i morgon med men nu har jag nått mitt mål på 4 dagar i veckan och helst 5. Blir det av i morgon också så blir det min 6 dag. Bör jag ens börja så hårt? Tänk om jag sliter ut mig och åker dit på det och inte kan träna sen? Men jag vill, jag känner i kroppen att jag vill, att jag behöver, att jag måste!

Nu blir det duschen och sedan blir det mat. Sen kan jag sätta mig i soffan framför tv:n med gott samvete. Tänker faktiskt unna mig en skål med poppade spispopkorn också för ikväll är det andra delfinalen av Eurocontest. Någon annan som ska se?

(Någon som vet hur onyttigt spispopkorn är?? Vet att sådana i micron är sjukt onyttiga men tydligen ska sådan som man gör på spisen vara nyttigare. Ännu nyttigare om man använder olja i stället för smör)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback