V&M Vecka 1!

En vecka har gått sedan start och det var dags för vägning och mätning (V&M). Först blev jag glad sedan blev jag mindre glad och just nu vet jag inte vart jag står. Men detta är resultaten jag fick i alla fall.

Vikt: ca 82 kg. (ca - 1kg) (Ostabila vågen har sjunkit, vågar jag tro på det?)
Lår: Det var knepigt när jag skulle mäta för fick först 67 cm på högra låret och höll på att hoppa i taket av glädje (- 3cm) men vänstra visade hela 71 cm (+ 1cm) så då vart jag osäker på om jag mätte på samma ställe och började om och mätte säkert över tre gånger till på vardera ben. Men kom fram till att det ligger runt 70 cm så ingen förändring där då.
Höfter: 114 cm. (+ 1cm)
Mage: 101 cm. (- 1cm)
Bröst: ca 97 cm (- 1cm)

Jag vet inte riktigt om det skett någon förändring men sen å andra sidan så syndade jag en hel del i helgen när jag jobbat. Det är svårast då att stå emot. Speciellt när jag står bland alla godsaker hela dagarna. Det kommer att bli mitt största problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

  • Trackback